ОБЯВЛЕНИЕ
Областна администрация Стара Загора
адрес: гр. Стара Загора, бул. “Цар Симеон Велики” № 108, тел. 042/613 242
на основание чл.10а, ал.2 от ЗДСл., във връзка с чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурси и подбора при мобилност на държавни служители
и Заповед № РД-ЗД-60/24.10.2024г.
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С:
За длъжността Главен счетоводител в Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността" в Областна администрация Стара Загора – 1 щатна бройка.
2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността.
Кандидатите за заемане на длъжността следва да притежават:
а) минимална образователна степен – бакалавър;
б) минимален професионален опит – 3 години или
в) минимален ранг за заемане на длъжността - IV младши;
г) за заемане на длъжността се изисква специалност придобита в:
Област на висше образование – Икономика, Счетоводство и контрол и/или Финанси
д) длъжността се заема по служебно правоотношение, за целта кандидатът трябва да отговаря на условията по чл. 7, ал. 1 от Закона за държавния служител;
e) отговаря на условията по чл. 18, ал. 1 от Закона за счетоводството.
ж) Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
Познаване на действащата законодателна уредба в Република България, имаща отношение към длъжността по длъжностна характеристика;
Необходими компетентности:
- Способност да планира, организира и контролира собствената си работа за постигане на поставените цели;
- Способност за ефективна работа в екип;
- Комуникативност;
Компютърна грамотност - Word, Excel, Internet;
Работа със счетоводен софтуер SAP ECC 6.0 и IS EXPERT е предимство;
Професионален опит в сферата на държавната администрация е предимство;
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
3. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът се провежда в два етапа:
решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
провеждане на интервю с кандидатите.
4. Кандидатите да представят следните документи:
а) Писмено заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС (по образец);
б) Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл. от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определената длъжност (по образец);
в) Европейски формат на автобиография /CV/;
г) Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издал дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копия на диплома не се прилага;
д) Копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или присъден ранг (ако кандидатът има);
е) Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
5. Място и срок за подаване на документите:
Образци на Заявлението за участие в конкурса и Декларация се получават всеки работен ден от 09.00 ч. до 17.30 ч. в Центъра за административно обслужване на Областна администрация Стара Загора.
Документите по т. 4 да се подават на адрес: Областна администрация Стара Загора, бул. ”Цар Симеон Велики” № 108 в Центъра за административно обслужване, в срок от 24.09.2024 г. до 17,00 часа на 03.10.2024 г. /включително/.
Регистрацията с входящ номер и дата на подадените заявления се извършва в Центъра за административно обслужване на Областна администрация Стара Загора след проверка от служителя Нели Станева - експерт „Човешки ресурси“, а при нейно отсъствие Ваня Панова – Главен юрисконсулт, приемащ заявленията за наличието на посочените в тях приложения и относно спазване на срока. При подаване на документите кандидатите се уведомяват за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и им се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност. С входящ номер и дата се регистрират само заявления, към които са приложени всички посочени в тях документи и са подадени в определения по-горе срок.
Подаването на документите за участие в конкурса се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
Документите може да се подават по електронен път на e-mail: delovodstvo@sz.government.bg, като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 и декларацията по чл.17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Телефон и лице за контакт: 042/ 613 205, Ваня Панова – Гл. юрисконсулт.
6. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса:
Всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на таблото във фоайето на сградата на Областна администрация Стара Загора на посочения по-горе адрес и на интернет страницата на Областна администрация Стара Загора www.sz.government.bg.
Обявлението за провеждане на Конкурса да се публикува в Регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, на www.zaplata.bg, на интернет страницата на Областна администрация Стара Загора www.sz.government.bg и да се постави на таблото във фоайето на сградата на Областна администрация Стара Загора.
7. Кратко описание на длъжността:
Длъжността Главен счетоводител е свързана с ръководство, организация, координация и контрол на цялата счетоводна дейност на Областната администрация Стара Загора; контрол на разходването на бюджетни средства; изготвяне на месечни и годишни счетоводни ведомости и отчети; подписва всички документи от финансов характер, баланса и счетоводните отчети, които произтичат от счетоводните записвания и извършване на всички финансово-счетоводни дейности, във връзка с осъществяване правомощията на ръководителя на администрацията.
Длъжността Главен счетоводител е свързана с: познаване и прилагане на всички нормативни актове, касаещи областите на дейност на длъжността; контрол и анализ на разходването на представените бюджетни и други средства, както и събирането и трансфера на разходите.
8. Размер на основната заплата, определен за длъжността в степен 1: от 933 /деветстотин тридесет и три / лв. до 1850 /хиляда осемстотин и петдесет/ лв. – съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Индивидуалният размер на основата заплата ще бъде определен съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, като се отчита нивото на длъжността, квалификацията и индивидуалния професионален опит на спечелилия конкурса кандидат.