ОБЯВЛЕНИЕ
Областна администрация Стара Загора
адрес: гр. Стара Загора, бул. “Цар Симеон Велики” № 108, тел. 042/613 242
на основание чл.10 а, ал.2 от ЗДСл., във връзка с чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурси и подбора при мобилност на държавни служители
и Заповед № РД-ЗД-25/03.05.2022г.
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С:
2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността.
Кандидатите за заемане на длъжността следва да притежават:
а) минимална образователна степен – бакалавър;
б) минимален професионален опит – 1 година или
в) минимален ранг за заемане на длъжността - V младши;
г) за заемане на длъжността се изисква специалност придобита в:
д) длъжността се заема по служебно правоотношение, за целта кандидатът трябва да отговаря на условията по чл. 7, ал.1 от Закона за държавния служител;
е) Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
- Способност за ефективна работа в екип;
- Комуникативност;
3. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът се провежда в два етапа:
4. Кандидатите да представят следните документи:
а) Писмено заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС (по образец);
б) Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл. от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определената длъжност (по образец);
в) Европейски формат на автобиография /CV/;
г) Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издал дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копия на диплома не се прилага;
д) Копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или присъден ранг (ако кандидатът има);
е) Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
5. Място и срок за подаване на документите:
6. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса:
7. Кратко описание на длъжността:
Длъжността Старши експерт подпомага Областния управител при осъществяване на правомощията му произтичащи от Закона за държавна собственост, Правилника за прилагане на закона за държавна собственост и действащата нормативна уредба и с осигуряване на точно и своевременно движение на документооборота и осъществява деловодната дейност в Областна администрация Стара Загора, като предоставя добро и качествено административно обслужване в звеното по административно обслужване.
Длъжността Старши експерт е свързана с: извършване на административни услуги, като изготвяне на удостоверения, необходими на физически и юридически лица за снабдяване с документи за собственост и удостоверения за липса на реституционни претенции; съставяне на актове за държавната собственост; приемане и регистриране на входящата служебна кореспонденция към адресатите, извеждане и изпращане по предназначение изходящата кореспонденция; издаване на удостоверение APOSTILLE на документи, които са издадени от кметовете и общинските администрации и др.
8. Минимален размер на основната заплата за длъжността 710 /седемстотин и десет /лв.
Индивидуалният размер на основата заплата ще бъде определен съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, като се отчита нивото на длъжността, квалификацията и индивидуалния професионален опит на спечелилия конкурса кандидат.